Når du ønsker at optimere din virksomhed på den ene eller den anden måde, er det lettest, når du ved, hvor problemerne er. Dette kan du finde ud af ved at dataindsamle. Det kan f.eks. være, at du ønsker at skabe de bedst mulige vilkår for dine medarbejdere. I den forbindelse giver det mening at lave en medarbejderundersøgelse. Det kan også være, at du ønsker at gøre kunderne 100 % tilfreds med betjeningen i din forretning. I den forbindelse giver det god mening med en kundetilfredshedsundersøgelse.

 

Uanset om du ønsker at undersøge det ene eller det andet, så kan du let gøre det med tabsurvey app’en, som du kan læse meget mere om lige her.

 

Mål kundetilfredsheden på iPad

Med tabsurveys app har du mulighed for at undersøge, hvad kunderne eksempelvis synes om medarbejderne i forretningen og deres betjening af kunderne. App’en gør det muligt at lave den ønskede undersøgelse på 5 minutter. Herefter kan kunderne vha. one touch trykke på en iPad på én ud af fem smiley’er, der fortæller, om de har været tilfredse eller ej.

 

Ved at måle kundetilfredshed på iPad gør du det let og brugervenligt for respondenterne, at besvare spørgeskemaet. Dette betyder også, at du rent faktisk får noget brugbart data. På den måde kan du i endnu højere grad målrette, hvor du skal sætte ind for at gøre kundernes oplevelse lidt bedre.

 

En stor fordel ved denne form for kundetilfredshedsundersøgelse er i øvrigt, at den ikke kræver internet, når den virker offline. Så snart, at den kommer online, så indsendes de indsamlede data. Denne datarapportering gør det muligt for dig at danne et overblik over resultater og eventuelle faldgruber.

 

Gør livet bedre for dine medarbejdere med tabsurvey

Det er ikke blot kundetilfredshed, som du kan måle på iPad med tabsurvey app’en. Det gælder også medarbejdertilfredsheden.

 

Uden problemer kan du opstille en iPad-stander fra Survey i medarbejderkantinen og herigennem finde ud af, om medarbejderne er tilfredse f.eks. med arbejdstiderne, arbejdsmiljøet, kontorindretningen e.l.

 

Hvis der er tale om en stor virksomhed, kan det godt være svært at vide, hvordan medarbejderne i en mindre afdeling har det. Derfor er tabsurvey en stor hjælp i det tilfælde. Det betyder nemlig, at eventuelle problemer mv. blive synliggjort og bliver derfor mulige at gøre noget ved.

 

Mere tilfredse medarbejdere er både godt for medarbejderne selv samt for dig som chef. 

 

0/50 ratings